Hvis du allerede har oprettet en sag hos Flyhjælp og vil holde dig opdateret på din sag, kan du få tilsendt en link til at følge din sag herunder. Du kan også bruge linket til at uploade nye dokumenter til din sag eller rette dine oplysninger.
Du må gerne oprette en sag, hvis flyselskabet har afvist dit krav, du mangler svar, eller har mistet tålmodigheden med flyselskabet. Hvis vi har kontaktet flyselskabet, og du bagefter modtager en udbetaling fra flyselskabet, skal du stadig betale vores salær.
Det er umuligt at sige, om det er dit krav eller Flyhjælps krav, som gør at flyselskabet betaler. I henhold til vores betingelser, skal du altid betale salær, hvis vi har sendt et krav til flyselskabet, og du modtager en udbetaling.
Du skal bare være opmærksom på, ikke at kommunikere med flyselskabet, efter du har oprettet sagen på vores hjemmeside. Du må gerne kontakte flyselskabet hvis du har udgifter for hotel, mad & drikke, samt taxi, idet de ikke gør en del af vores krav mod flyselskabet.