Hvis du allerede har oprettet en sag hos Flyhjælp og vil holde dig opdateret på din sag, kan du få tilsendt en link til at følge din sag herunder. Du kan også bruge linket til at uploade nye dokumenter til din sag eller rette dine oplysninger.
Flyforsinkelser og aflysninger er til stor gene for de rejsende. Når flyforsinkelsen opstår, kan rejseselskaber forsøge at begrænse en potentiel utilfredshed ved blandt andet at være opmærksomme på passagerrettigheder efter EU Forordning 261/2004.
Hos Flyhjælp er vi især gode til en ting; nemlig at varetage jeres kunders interesser, når der opstår udfordringer i forbindelse med rejsen til og fra destinationen. Vores jurister er eksperter på områdets jura, og kan både oplyse om rettigheder og indhente den kompensation fra flyselskabet, passagererne ifølge EU Forordning 261/04 kan være berettiget til.
Et samarbejde med Flyhjælp er vederlagsfrit for jer, og der er således ingen omkostninger forbundet med at trække på vores juridiske ekspertise eller benytte sig af vores services. Flyhjælp modtager kun et honorar, såfremt kunden vælger at starte en sag op hos Flyhjælp. Endnu bedre kundeservice.
Overrask kunderne positivt med en nem løsning, når flyet er forsinket eller aflyst, og de har brug for hjælp. Med Flyhjælp kan I vende en uheldig oplevelse til en positiv en af slagsen.
I slipper for at udbetale kompensation til de kunder, der allerede har fået kompensation fra flyselskabet.
Vi indhenter kompensationen på vegne af jeres kunder. Urimelige flyselskaber kan vi om nødvendigt tage i retten. Kunderne modtager en større kompensation, end hvis de var blevet kompenseret efter Pakkerejseloven.
Vil du vide mere eller se eksempler på et samarbejde med Flyhjælp er du velkommen til at ringe til os tlf. 30 23 36 90 eller sende en mail til [email protected]