flyhjaelp-logo-2.png

Herunder kan du få gensendt et link til at følge din sag

Hvis du allerede har oprettet en sag hos Flyhjælp og vil holde dig opdateret på din sag, kan du få tilsendt en link til at følge din sag herunder. Du kan også bruge linket til at uploade nye dokumenter til din sag eller rette dine oplysninger.

Flyhjælps tilladelse til at føre din sag

Alle passagerer, eller deres værge, skal underskrive en fuldmagt, som giver Flyhjælp lov til at repræsentere dem.
Når fuldmagten er underskrevet, er kravet overdraget til Flyhjælp. Herefter må passagererne ikke selv være i kontakt med flyselskabet. Al kommunikation med flyselskabet, vedrørende den specifikke forsinkelse/aflysning/overbooking, går igennem Flyhjælp.

Flyhjælp har forpligtet sig til at følge sagen til ende. Flyhjælp indgår ikke forlig med flyselskaberne, der stiller dig økonomisk dårligere. Vi ønsker at du skal have hver en krone, du kan være berettiget.

Sagen er bragt til ende:

1. når du har fået din kompensation og Flyhjælp sit salær – eller
2. hvis Flyhjælp konstaterer at du ikke er kompensationsberettiget.

Vær opmærksom på, at visse flyselskaber retter henvendelse direkte til kunden, selvom dette ikke er tilladt - og vil prøve at indgå et forlig med kunden direkte, som ikke er til kundens eller Flyhjælps glæde.
Det er derfor vigtigt at du er opmærksom på at en mulig henvendelse fra flyselskabet kan fremkomme, og at sende al kommunikation videre til Flyhjælp, uden at besvare flyselskabet. Hvis du er kompensationsberettiget betaler du salær til Flyhjælp uanset om du har fået kompensationen udbetalt gennem flyselskabet eller gennem Flyhjælp.

Flyhjælps service Flyhjælps tilladelse til at føre din sag

Bliv en del af vores fællesskab

Har du allerede en sag?