logo-icon.png
1
2
3
Beregn din erstartning
Hjælp?
flyhjaelp-logo-2.png

Flyselskab

Vælg venligst den planlagte afgangsdato. Det vil sige den dato, hvor I skulle have været afsted ifølge flybilletten. Har du problemer med at vælge det rette flyselskab, så ring til os eller vælg "Intet flyselskab valgt" og tilføj en kommentar sidst i forløbet.

Afrejsedato

Vælg venligst den dato I skulle have været afsted ifølge flybilletten. Hvis det f.eks. var planlagt, at du skulle rejse den 4. juli kl. 23.00, men du bliver så forsinket, at dit fly først afgår dagen efter den 5. juli, kl. 01.00, vælg da den 4. juli som afrejsedato.

Aflysning?

Du har højst sandsynligt oplevet en aflysning, hvis du fløj med et andet flynummer end det, der stod på billetten. I tilfælde af at du har været ude for en aflysning, bedes du angive, hvornår du blev oplyst om at flyet var aflyst ift. den planlagt afgangsdato.

Indtast dine rejse- og kontaktoplysninger

Vi indhenter data om flyvningen og fører din sag imod flyselskabet

Vi udbetaler kompensationen til dig, hvis sagen vindes - ellers er det gratis

flyhjaelp-logo-2.png

Du er desværre ikke berettiget til en kompensation

Dette kan have flere årsager, f.eks. at EU-forordningen ikke finder anvendelse i denne situation eller at årsagen til forsinkelsen anses for usædvanlige omstændigheder. Hvis du alligevel mener, at du er berettiget til en kompensation, kan du skrive til os på kundeservice@flyhjaelp.dk.

Flyselskaberne har dog pligt til at betale almindelig forplejning, så som mad og drikke, telefonopkald og indkvarteringer, mens du venter. Hvis du har været udsat for en anden forsinkelse eller aflysning inden for de seneste tre år, kan du tjekke, om du er berettiget til kompensation for denne afgang ved at oprette en ny sag.

På næste side får du at vide, hvor meget du/I er berettiget til kompensation