Hvis du allerede har oprettet en sag hos Flyhjælp og vil holde dig opdateret på din sag, kan du få tilsendt en link til at følge din sag herunder. Du kan også bruge linket til at uploade nye dokumenter til din sag eller rette dine oplysninger.
Flyhjælp bestræber sig altid på at blive bedre, samt at kunne tilbyde den bedste service i branchen. Derfor er vi gået i gang med at tilbyde en ekstraservice til vores kunder, nemlig at vi udbetaler kompensationen indenfor 24 timer, før vi overhovedet har sendt kravet til flyselskabet. Det betyder, at du får pengene hurtigere, og du behøver ikke at vente flere måneder, i nogle tilfælde over et år, inden pengene udbetales.
Desværre er det sådan, at flyselskaberne ikke altid følger loven. Vi har endda sager, hvor folk på samme flyrejse bliver behandlet forskelligt. Vi vil derfor gøre processe hurtigere, lettere samt garantere dig kompensation for de gener, som forsinkelsen har givet.
Vi tilbyder at udbetale din kompensation indenfor 24 timer, efter du har takket ja til tilbuddet. Det gør vi i sager, hvor vi på forhånd har skaffet fyldestgørende, tekniske beviser for at forsinkelsen/aflysningen er indenfor flyselskabets kontrol. Det betyder, at hvis flyselskabet nægter at betale, kan vi højst sandsynligt vinde sagen ved retten.
Efter at du har oprettet sagen på vores hjemmeside, udfyldt alle felter, samt uploadet din booking, bliver sagen undersøgt af vores dygtige medarbejdere. Hvis vi kan skaffe teknisk bevis - eller allerede har bevis for - at forsinkelsen/aflysningen er flyselskabets ansvar, sender vi dig en mail med tilbud om straksudbetaling.
Vi ønsker selvfølgelig at hjælpe alle vores kunder så hurtigt som muligt, men vi kan ikke tilbyde alle vores kunder straksudbetaling. Vi har et mål om at kunne tilbyde mellem 20-30% af vores kunder en straksudbetaling, men vi kan ikke garantere at det lige bliver din sag.
Hvis uheldet er ude og din flyafgang er forsinket eller aflyst, har du - udover din egentlige kompensation - muligvis krav på at få dækket udgifter til mad, drikke, transport og hotelophold. Det kan dog være svært at gennemskue, hvad man har ret til at få dækket, så det har vi prøvet at sammenfatte her.
Klar til at komme i gang? Forsinket eller aflyst fly?
Tusindvis af glade kunder
Den bedste sagsbehandling
Risikofrit - nemt og hurtigt