flyhjaelp-logo-2.png

Hvordan begynder jeg min kompensationssag?

Du opretter nemt din sag ved at klikke her .

Hvis du har brug for hjælp, kan du altid ringe ind til os på tlf: 82829090

Sådan kommer du godt i gang!
Når du opretter din sag, er det en god idé at have din bookingbekræftelse og dine indscannede/affotograferede kvitteringer på ekstraudgifter klar.

  • Hvis du har egne børn under 18 år med på rejsen, skal du notere dine børns navne og dine egne kontaktoplysninger.

  • Hvis der er andre voksne med på rejsen, skal du notere deres kontaktinformationer ved dem – ikke dine egne kontaktoplysninger.

Det er nemlig juridisk set ikke tilladt, at du retter et økonomisk krav på vegne af andre myndige personer. Flyhjælp kontakter dine medpassagerer, der selve skal godkende vores samarbejdsaftale.

Hvis andre personers børn er med på rejsen, skal du notere forældrenes kontaktoplysninger ved børnene.
  1. Du kan uploade den oprindelige bookingbekræftelse med det samme.

  2. Hvis du har kvitteringer på udlæg i forsinkelsestiden og forsinkelsesbyen, eller hvis du strander på en mellemlanding, kan du også uploade disse direkte på sagen med det samme.

  3. Når der er nyt i sagen, bliver du og dine eventuelle medpassagerer orienteret.

Hvordan gør jeg? Hvordan begynder jeg min kompensationssag?

Bliv en del af vores fællesskab

Har du allerede en sag?