flyhjaelp-logo-2.png

Herunder kan du få gensendt et link til at følge din sag

Hvis du allerede har oprettet en sag hos Flyhjælp og vil holde dig opdateret på din sag, kan du få tilsendt en link til at følge din sag herunder. Du kan også bruge linket til at uploade nye dokumenter til din sag eller rette dine oplysninger.

Hvordan begynder jeg?

Du opretter nemmest din sag på Flyhjælps hjemmeside - klik her.
Har du brug for hjælp kan du ringe ind til os på tlf: 82829090 eller sende os en mail på kundeservice@flyhjaelp.dk

Når du opretter din sag, er det en god ide at have din bookingbekræftelse og dine indscannede/affotograferede kvitteringer på ekstraudgifter klar.

Hvis du har egne børn under 18 år med på rejsen, skal du notere dine egne kontaktoplysninger ved dem. Hvis der er andre voksne med på rejsen, skal du notere deres egne kontaktinformationer ved dem – ikke dine kontaktoplysninger.

Hvis der er andre personers børn med på rejsen, skal du notere disse børns forældres kontaktoplysninger ved børnene.
Du kan uploade den oprindelige bookingbekræftelse med det samme.

Hvis du har kvitteringer på udlæg i forsinkelsestiden og forsinkelsesbyen, eller hvis du strander på en mellemlanding, kan du også uploade disse direkte på sagen med det samme.

Når der er nyt i sagen, får du og dine eventuelle medpassagerer en e-mail om dette.