Hvis du allerede har oprettet en sag hos Flyhjælp og vil holde dig opdateret på din sag, kan du få tilsendt en link til at følge din sag herunder. Du kan også bruge linket til at uploade nye dokumenter til din sag eller rette dine oplysninger.
Det kan ske, at flyselskabet eller rejseagenten udbetaler kompensationen eller refusionen til dig - eller henvender sig direkte til dig, selv efter at de har modtaget Flyhjælps påkrav. Venligst videresend al information til Flyhjælp og henvis flyselskabet til os. Flyhjælp fører sagen for dig, så du bedes undlade at besvare flyselskabet uden aftale med os herom.
Hvis dit krav drejer sig om refusion, kan flyselskabet eller billetagenten nogle gange tilbageføre dine udlæg for ubrugte flybilletter til det kreditkort, du har købt rejsen med, uden at vi ved det. Har du modtaget penge, så send venligst information om det præcise, modtagne beløb og datoen for modtagelsen til os på: Service@flyhjaelp.dk. Flyhjælp vil derefter blot sende dig en faktura for vores aftalte salær. Se vores prisliste her: Handelsbetingelser.
Hvis din sag har været for retten
Hvis Flyhjælp har bragt din sag for retten, og når retssagen vindes af Flyhjælps retssagssafdeling, kan det ske, at flyselskabet udbetaler både kompensation samt rettens sagsomkostninger, direkte til dig. Det betyder, at du kan modtage både din egen andel og Flyhjælps retssagsafdelings del i én samlet overførsel fra flyselskabet. Det du modtager er:
Har du modtaget penge, så send venligst information om det præcise, modtagne beløb og datoen for modtagelsen til os på: Service@flyhjaelp.dk. Flyhjælp vil derefter blot sende dig en faktura for vores aftalte salær. Se vores prisliste her: Handelsbetingelser.